onsdag 8 februari 2012

Don't wanna bother, don't wanna disturb... But still there is a voice beneath who want's to be heard...

Har läge funderat över det där med att blogga och undrat vad lilla jag skulle kunna tillföra den stora vida världen. Vad mina små ord skulle göra för skillnad?
Men samtidigt vill jag så väldigt gärna göra min röst hörd och berätta om allt som jag är med om för dig och mina sponsorer, som hjälper mig så otroligt mycket i min idrottssatsning.
Har aldrig kännt mig som någon talare utan jag sjunger hellre ut mina tankar och känslor. Så därför kan det dyka upp lite allt möjligt här och inte bara innehålla fakta om mitt liv som cyklist, trots att det tar upp en väldigt stor del av mitt liv.

Let me bother, let me disturd and because I want my story to be heard...

Snihsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar