lördag 2 februari 2013

Frihet

Vet inte hur jag ska göra känslan rättvisa, men jag kan i alla fall göra ett tappert försök.
Det finns två saker i mitt liv där jag känner mig totalt gränslös. Det första är att få åka fristil på så här fantastisk skare, helst på en myr eller ett fjäll men en golfbana på Tyresö funkar också i så här fint väder, det andra är att snorkla i havet. Vet att jag borde säga cykla i skogen, också, men det är något speciellt med att inte ha en stig eller ett spår att följa. Känslan av att kunna röra sig fritt där endast fantasin sätter gränserna, där "Sky's the limit", är obeskrivlig!
Så idag åkte jag på utflykt trots att matteboken skrek efter uppmärksamhet hemma, kändes uppkäftigt att stanna inne och plugga i årets finaste skidväder, sorry.... NOT!!!!
Tror för övrigt att jag tar och smiter ut imorn med...

//Snihsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar