onsdag 6 februari 2013

Omväg

Ska hålla mig kort för packningen inför Merida Press Camp på Mallorca är i full gång!
Tentan gick bra men har gjort en del övriga tabbar under dagen, vilket gjorde att klockan blev mer än den borde ha blivit om allt hade klaffat. Efter skrivningen var jag så fokuserad på att gå till Intersport i Haninge och lämna tillbaka ett par gummiband, som jag inte var nöjd med, att jag helt enkelt glömde bort att skriva ut lite papper inför resan innan jag gick från skolan. Väl i Haninge centrum insåg jag mitt misstag och tänkte att "får väl skriva ut de på biblioteket då", men där hade de datauppdateringar den 5:e och 6:e, morr...... och inte fanns det nått Intersport där jag hade tänkt mig utan hade förväxlat det med Stadium, dubbelmorr!!! Ja, ja, ibland har man inte alltid tur när man tänker.
Blev en promenad tillbaka till skolan och sen lite gym innan jag drog igång med packningen, som fick mellanlanda på sängen innan den når slutstation väska!

//Snihsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar