torsdag 14 februari 2013

Sonless love

I don't know how
I don't know when
I stopped telling people I love them

But still I hope you see
What you really mean to me

So many friends I miss and love
Perhaps they feel it even when I'm gone

Because I think of you
In everything that I do!



Alla hjärtans dag idag, en dag som många andra men ändå speciell.
Jag är inte en tjej som uttrycker mina känslor hur som helst. Har så många människor runt omkring mig som jag ändå hoppas vet hur mycket jag älskar dem. En låt som då kommer upp i tankarna är Nickelbacks "Far Away". En bit in i låten kommer orden "Who was I to make you wait". Låter många vänta på mina ord, kanske över rädsla för att känslorna inte ska vara ömsesidiga... men även om jag inte hör av mig lika ofta som en riktig vän borde så betyder inte det att jag inte undrar vad du gör, saknar och tänker på dig!

Nu kommer i alla fall en KRAM och all KÄRLEK till dig, för nu kanske du lyckats klura ut vad du betyder för mig! <3

// Snihsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar